אירוע רומנטי

young couple

רעיונות ליום האהבה מקוריים ורומנטיים

מחפשים דרך רומנטית ומקורית לחגוג את חג האהבה? הנה כמה דרכים לחגוג את האהבה שלכם ביום האהבה: 1.קחו יום חופש תעשו לעצמכם יום שלם של אהבה – תשריינו את כל היום עבורכם. קחו יום חופש מהעבודה, לימודים, ילדים ושאר מטלות היום יום,...

romantic 2

רעיונות למתנות ליום האהבה

דיסק שירים – ניתן לצרוב דיסק שירים מיוחד. דיסק עם שירי אהבה, שירים שמדברים רק אליכם ויש להם משמעות בשבילכם. אפשר להכין להדביק על קופסת הדיסק תמונה שלכם או לכתוב עם טוליפ משפט מיוחד כמו: “שהאהבה שלנו תמשיך להתנגן לנצח”....

חופשה רומנטית בכריתים

חופשה רומנטית בכריתים לקראת חג האהבה

חג האהבה העברי, ט”ו באב, מתקרב. זוגות רבים מחפשים את הדרך הרומנטית ביותר לבלות את היום הזה. חלקם אף נוטים לפרוס את המאורע על גבי סופ”ש שלם או מספר ימים. במאמר זה נציע את כריתים כיעד לחופשה רומנטית עם בן הזוג ונסביר גם למה....

girls night in #4

ערב מרתון סרטי אהבה בחג האהבה – לא רק לזוגות

ביום האהבה האחרון (בחודש פברואר – הוולנטיין’ס דיי) מצאנו את עצמו – חמש חברות טובות – כשלאף אחת אין חבר. כדי לא לשבת בבית לבד ולהתבאס לבד, החלטנו לעשות ערב בנות. התלבטנו מה לעשות בערב הזה – ובסוף הלכנו על ערב מרתון...

kissing couple

יום כיף רומנטי זוגי ליום הנישואים הראשון

לפני יום הנישואים הראשון שלנו ישבתי שעות באינטרנט בניסיון למצוא רעיונות ליום כיף רומנטי זוגי לבעלי ולי, שנינו עובדים קשה מאד ויום מפנק התאים לשנינו. אחרי שכמעט התייאשתי – העדפתי לשאול את בעלי מה דעתו בנושא – והוא, כמו...

woman outside airport

רעיון למתנה ליום הולדת.. בוצע!!! והוא?! הוא הופתע!!!

טוב אחרי המון ימי הולדת ביני לבין בעלי כל שנה אנחנו מפתיעים את אחד השני והשנה החלטתי שזהו זה אני מפתיעה ובגדול… בעלי סובל מפחד טיסה אבל אמרתי שאני ימצא משהו לא ארוך אך מפנק.. דיברתי עם המנהלת שלו והיא אישרה דיברתי עם חבר שלו...

diamond ring & chocolates

הפתעה רומנטית – הכי רומנטית!

הארוס שלי חגג יומהולדת 26 בדיוק לפני חודש, שברתי את הראש לא מעט עד שהגעתי להפתעה הרומנטית המושלמת. בערב יום ההולדת שלו, הכנתי לנו ארוחת ערב מושקעת, עם האוכל שהוא הכי אוהב, נתתי לו שעון יד כמתנת יומהולדת, רק שהשעון היה די פשוט...

petali di tulipano

יום נישואים רומנטי, מרגש ולא צפוי

אני מודה שאת רוב ימי הנישואים שלנו אני שוכח ותמיד נזכר בדקה ה-90 כשכבר אין זמן לתכנן יותר מידי. אז אישתי היא זו שאחראית על הקטע המרגש ואני זה שנזכר לשלוח זר פרחים עם ברכה ומציע שנצא לאכול במסעדה, ככה זה היה רוב הזמן, בכל 10 שנות...

An image of box with present

מתנה מקורית ומרגשת ליום הולדת רומנטי

אחרי 22 שנה הפסקתי להתרגש ממתנות יום הולדת, כמה כבר אפשר להפתיע בן-אדם? באמת שעשו לי כל דבר אפשרי (כמעט). החבר שלי ואני יוצאים כבר 5 שנים, זה המון זמן להפתיע ולרגש. ביום ההולדת 23 שלי, עשינו ארוחה משפחתית ענקית, בחצר של ההורים. היו כל...

love

יום הולדת רומנטי ומיוחד במינו

את יום הולדתי ה-26 החבר שלי (שהיום כבר ארוסי) חגג לי בצורה מטורפת!!! אין מילים שיצליחו לתאר את התחושה שלי ביום הזה. הכל התחיל כמתוכנן, יצאנו עם זוג חברים טובים שלנו להצגה ומשם המשכנו למסעדה בת”א שאנחנו מתים עליה! על ההצגה...

bouquet of roses

יום הולדת רומנטי עם 26 פרחים ועוד אחד לשנה הבאה

אחרי שעה של עבודה ניגש לדוכן איש שאני לא מכירה, הוא ניגש אליי, נותן לי ורד אדום ואומר לי "מזל טוב נטלי. יום הולדת שמח...". לא הספקתי להבין מה קורה והוא כבר...

sexy gift 9

מתנה מושלמת ליום ההולדת

בן זוגי חגג יום הולדת 27, ידעתי כבר המון זמן מה אני הולכת לעשות לו. ידעתי שהשנה אני לא עושה מסיבת הפתעה/ארוחה רומנטית או כל דבר רגיל שכזה… השנה הגשמתי לו את חלום חייו, להיות טייס!!! מצאתי חברה שמארגנת אפשרות להיות טייס ליום...

Wedding rings 3

הפתעה מושלמת ליום הנישואים

אישתי ואני חגגנו 4 שנות נישואים מאושרות. חשבתי המון איך אפשר להפתיע אותה, עשיתי לה כל דבר אפשרי מהיום שאנחנו מכירים. אחרי מחשבות רבות הגעתי לרעיון מושלם! זה היה ביום חמישי, יום שאישתי עובדת חצי יום ואח”כ רצה ללימודים עד...

broken chocolate

סדנת שוקולד בערב יום האהבה

מיכל ואני הכרנו בחודש ספטמבר, ככה שה”ולנטיין דיי” הגיע – זה היה הפעם הראשונה שהיינו אמורים לחגוג יחד את יום האהבה. ידעתי שמיכל היא בחורה שאוהבת לפנק ולהפתיע, ואם אני לא אגיד כלום בטח יהיה לה איזה רעיון מפוצץ ליום האהבה, אז...

air82

יום הולדת מיוחד לאהוב

יום הולדת מדהים לחבר המדהים שלי! הבחור ואני חוגגים עוד מעט שש שנים יחד,  ולדעתי מתוך כל החוויות שחווינו יחד, את יום ההולדת האחרון הוא לעולם לא ישכח!   אחד החלומות של החבר שלי היו לעשות צניחה חופשית, אני כל הזמן ניסיתי לדחות את...

wine glass

חג האהבה רומנטי מקורי ומיוחד!

פתאום קלטתי שיום האהבה ממש קרוב ועדיין לא חשבתי על כלום. אני בטוח שבת הזוג כבר תכננה הפתעה לפרטי פרטים ולכן התחרות הייתה קשהJ אז אחרי שחשבתי, התייעצתי, חיפשתי וכמעט התייאשתי מצאתי רעיון ליום האהבה! ידעתי שבת הזוג תחזור הביתה רק...

Prague City

יום הולדת בלתי נשכח בהפתעה!!!

הפתעת יום הולדת לאהוב שלי   לפני חודשיים החצי שלי חגג 28 חורפים, אנחנו יחד כ-4 שנים ומה לא הכנתי בשבילו, בהתחלה נתקעתי עם הרעיונות ואז בבוקר אחד קיבלתי החלטה. את יום ההולדת הזה נחגוג בחו”ל.   מכוון שהעבודה והלימודים שלנו כמעט...

lone rider on the beach

מסיבת הפתעה ליום הולדת 25

מסיבת הפתעה ליום הולדת 25   חברה שלי חגגה יום הולדת לפני כחודש והצלחתי להפתיע אותה בגדול. יום ההולדת שלה יצא בשבת, הפתעתי אותה ברכיבה על סוסים מהצהריים…. הערתי אותה עם ארוחת בוקר שהכנתי לבד, היה כיף להתחיל את היום יחד. בשעות...

red rose and love-letters

יום אהבה מפתיע במיוחד!

יום אהבה מפתיע לבעלי המקסים! שבועיים לפני יום האהבה התחלתי לחשוב מה אני מכינה לבעלי. רציתי להכין לו משהו מפתיע, מרגש, שיהיה כיף לשנינו. נזכרתי שהרבה זמן הוא רצה שנלך למופע סטנדאפ של ד”ר צחי, אז החלטתי שאני קונה לנו כרטיסים...

gift box and bunch of flowers isolated on white

הפתעה ליום האהבה

החבר שלי בא אליי והביא לי משהו מאוד חמוד- קופסה שנקראת “קופסת חיוכים” ובתוכה חטיפי מיני שוקולד( אני אוהבת חטיפי מיני) כמו טעמי וכו´ החלטנו בעתיד לעשות לה חור במכסה ואז להפוך אותה לקופת חסכון… מאוד התלהבתי ושמחתי כי זה...

a lot of colorful balloons

יום הולדת 31 לבן זוג

ליום ההולדת שלו החלטתי ללכת על משהו גם רומנטי וגם דברים שיהיו לו שימושיים( כי לגיל 30 הזמנתי לו צניחה חופשית!! שזה חוויה מדהימה) אז הפעם החלטתי ללכת על דברים שיישארו לו ממני… מה שעשיתי זה לקחת כל בלון להצמיד לו תחילת ברכה ועל...

rose petal spa

יום הולדת 26 – הפתעה מרגשת מבעלי

יום הולדת 26 מיוחד במינו! את יום הולדתי ה- 26 לא אשכח אף פעם. בעלי המקסים הצליח להפתיע אותי ולרגש אותי ברמה שלא יכולתי לתאר. כשבוע לפני יום הולדתי הוא הזמין את כל בני המשפחה המורחבת להיפגש במסעדה בהרצליה, למסיבת הפתעה לכבודי. במקבל...

valentines tiger

קצת רומנטיקה

מציאת מתנות ליום האהבה זה כנראה הדבר הקשה ביותר שיהיה לכל אדם. זה לא כמו לקנות מתנה ליום ההולדת – לבחור מתנה מיוחדת. לעיתים זה יהיה כדי להציג גם את מידת המחויבות לבן/בת הזוג ולא רק את מידת האהבה / חיבה. * להכין עשרה ורדים אדומים...

party baloons

יום הולדת רומנטי בלתי נשכח!

הכל התחיל אצלי מתסמונת יום הולדת. מה זה אומר תסמונת יום הולדת? זה אומר שגילית שגדלת בעוד שנה והנה יש לך עוד שערה לבנה, שוב יש את אותן ברכות ואיחולים (“מזל טוב”, “יום הולדת שמח”, “עד 120″ וכו´) וכולם שואלים “נו כבר...

rosen zum valentin

יום הולדת סקסי!!!

לכבוד יום הולדתי ה- 30 בעלי החליט לפנק אותי בערב קסום שלא ישכח במהרה. הוא ביקש ממני להתלבש ליציאה, כאשר מתחת לבגדים אני לובשת בגד סקסי שחיכה לי עטוף על המיטה. החלטתי להיות ממושמעת הפעם, לראות איך הוא מתכוון להפתיע אותי. לבשתי את...

parachutist

צניחה חופשית ביום הולדת

בעלי תמיד חלם לעשות צניחה חופשית. שבת בבוקר, יומיים לפני יום ההולדת של בעלי, הערתי אותו בנשיקה, והגשתי לו ארוחת בוקר למיטה. אחרי ארוחת הבוקר נכנסנו לאוטו והתחלנו לנסוע, כשהוא מנסה לברר לאן. הגענו למועדון הצניחה, והוא הבין מה הוא...

Donna & Benessere 222

מסאז זוגי עד הבית ביום הולדת

לפני יום ההולדת של בעלי, שברתי את הראש מה לעשות ומה לקנות לו. חברה המליצה לי על מסאז זוגי אצלנו בסלון. אז ביום ההולדת שלו כשהוא חזר הביתה מהעבודה, חיכיתי לו בבית עם ארוחה זוגית לאור נרות. התיישבנו לאכול, שתינו יין, ונהננו...

young couple

הפתעה במלון לכבוד יום החברות

הסיפור הזה קרה לפני 5 שנים, ביום השנה הראשון שלנו, הייתי אז חייל. יום השנה שלנו נפל ביום חמישי ותכננו לצאת לארוחת ערב במסעדה – אבל לי היו תוכניות אחרות. מהצבא ביקשתי להשתחרר באותו יום כמה שיותר מוקדם – נסעתי לחיפה ושכרתי חדר...

red silk rose

חגיגת שנה!

זה יצא במוצ”ש והיינו אמורים להיפגש רק ביום ראשון כי בשבת הוא עבד עד 8 בערב… אז החלטתי להפתיע… באתי אליו מוקדם יותר מבלי שיידע.. הכנתי ארוחה רומנטית… ספגטי בולנוז וכמה סלטים.. פיזרתי פרחים יבשים… הדלקתי המון נרות.....

woman on the beach at sunset

הפתעה על חוף הים

קודם כל ההכנות : 1. במשך כמה ימים אספתי בקבוקי ליטר וחצי וחתכתי אותם באותו גובה. 2. קניתי חבילה גדולה של נרות, בקבוק יין, שוקולדים. 3. דאגתי לרדיו דיסק על סוללות. 4. ביקשתי מחברה לשריין לי את אותו אחה”צ. ההכנות באותו יום : לקראת אחר...

2p_isla_ld

סוף שבוע בצימר ביום האהבה

ביום האהבה (הלועזי) לפני כמה שנים, נסענו אשתי ואני לסופ”ש בצימר. ביום חמישי בערב אספתי אותה מהעבודה והתחלנו לנסוע, בלי לדעת לאן. עברנו בכמה צימרים בצפון, זה נראה יותר, זה נראה פחות, עד שמצאנו את הצימר שחיפשנו. צימר קטן, דיי...

wine

פינוק בספא – וטיול בלימוזינה

ביום ההולדת האחרון של חברה שלי לקחתי אותה ליום פינוק בספא בירושלים. מסאז´ים, טיפולי פנים, פדיקורים, מניקורים, פילינגים וכל מיני כאלה. כשהיא סיימה את היום פינוק שלה – ויצאה מהספא, היא קלטה לימוזינה מפוארת, ארוכה ולבנה שחנתה מול...